مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 21:472022-07-04اقتصادي

افزایش حجم تجارت خارجی ایران/ امضاهای طلایی از مشکلات حوزه تولید است


مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از افزایش حجم تجارت خارجی خبر داد و گفت: امضاهای طلایی از مشکلات حوزه تولید است و باید رانت های موجود از بین برود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی رسولیان، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران امشب در آیین تجلیل از کارآفرینان صنعت و معدن استان سمنان که در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی این استان برگزار شد، ضمن عرض تبریک به مناسبت دهه تولید و تجارت به فعالان این بخش، اخذ کد گمرکی منطقه ویژه سمنان را یکی از اتفاقات مبارک خواند و اظهار کرد: عدم اخذ کد گمرکی یکی از نقایص منطقه ویژه سمنان بود که مجوز آن دریافت شد.

وی با اشاره به توقف پروژه تقاطع غیرهمسطح در ورودی شهرک صنعتی سمنان گفت: کارهای این پل از سال 1385 معلق مانده بود که پس از سفر رییس جمهوری در حال پیگیری است و در هفته دولت افتتاح می شود.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با اشاره به احیای چند واحد راکد در استان تصریح کرد: 40 واحد راکد در استان سمنان احیا شد و خوشبختانه یکی از سیاست های جدی دولت، تلاش برای خروج این واحدها از رکود است.

عزم رییس جمهور برای حمایت از بخش صنعت رسولیان با اشاره به اینکه سهم ارزش افزوده تولید ناخالص داخلی صنعت و معدن سه برابر شده است، تصریح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حجم تجارت خارجی ایران/ امضاهای طلایی از مشکلات حوزه تولید است

افزایش حجم تجارت خارجی ایران/ امضاهای طلایی از مشکلات حوزه تولید است