مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 21:172022-07-04پزشكي

افزایش تدریجی تعداد بیماران کرونایی/ تزریق 58 درصدی دز سوم واکسن کرونا در آمل


مدیر شبکه بهداشت و درمان آمل با اعلام اینکه تاکنون بیش از 868 هزار دز واکسن کرونا در این شهرستان تزریق شد، گفت: 96 درصد مردم آمل واکسن نوبت اول، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، پژمان خسروی عصر امروز در جمع مسؤولان بهداشتی این شهرستان، اظهار کرد: ویروس منحوس کرونا از روزهای پایانی سال 1398 نه تنها مردم کشورمان بلکه مردم دنیا را درگیر خود کرد و با توجه به کاهش روند شیوع و ابتلا نسبت به گذشته، همچنان این ویروس با نوسان حرکت دارد.

وی افزود: با توجه به آنالیز کشوری شهرستان آمل فعلا در شرایط رنگ آبی قرار دارد ولی آنچه که از رصد فعالیت کرونا ویروس در سطح کشور و استان مازندران برمی آید نشان دهنده آن است که شاهد افزایش تدریجی تعداد بیماران کرونایی به ویژه بیماران بخش سرپایی بیمارستان ها و مراکز درمانی هستیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان آمل با بیان اینکه نسبت به ماه های گذشته تاکنون حدود 18 درصد بیماران مشکوک و سرپایی کرونایی افزایش داشتند، تصریح کرد: با توجه به اینکه دو شهرستان چالوس و سوادکوه در استان مازندران در رنگ بندی زرد جای دارند ولی این مهم می تواند زنگ خطری برای افزایش میزان ابتلا باشد.

وی با اعلام اینکه افزایش تعداد شهرهای رنگ زرد کشور از 96 شهرستان به 105 شهرستان، بیان کرد: تبدیل رنگ آبی به زرد نشان از افزایش بیماران مب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تدریجی تعداد بیماران کرونایی/ تزریق 58 درصدی دز سوم واکسن کرونا در آمل

افزایش تدریجی تعداد بیماران کرونایی/ تزریق 58 درصدی دز سوم واکسن کرونا در آمل