مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 20:422022-07-04اقتصادي

عملیات اجرایی رینگ بزرگراهی شرق جزیره قشم آغاز شد


عملیات اجرایی فاز 4 و تکمیل فاز 3 بزرگراه خلیج فارس بااعتبار بالغ بر 9 هزار میلیارد ریال و به طول 40 کیلومتر به منظور تکمیل رینگ شرقی بزرگراهی قشم آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم عصر امروز در مراسم کلنگ زنی این طرح گفت: این پروژه مسیر اصلی تردد خودرویی به جزیره است و اجرای آن در قالب تکمیل طرح جامع ارتباطی شبکه خلیج فارس که شامل پل، بزرگراه وخط راه آهن متصل به بندر کاوه می باشد، انجام می شود.

افشار فتح الهی ادامه داد: احداث این جاده جزو مطالبات دیرینه مردم جزیره است و با تمام توان در همه حوزه های زیرساختی و توسعه ای جزیره در حال برنامه ریزی هستیم و خبرهای خوش دیگر برای مردم در راه است.

فتح الهی تصریح کرد: با اجرای پروژه های جدید و طرح های اشتغال زا تلاش می کنیم تا عقب ماندگی های توسعه قشم را با جهش در چند سال آینده جبران کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه در دو بخش اجرا می شود که بخش اول شامل احداث فاز 4، ساخت دو لاین بزرگراه شامل زیرسازی، روسازی، ابنیه، آسفالت و نصب علایم راهنمایی و رانندگی، به طول 30 کیلومتر، حدفاصل بندر تجاری کاوه تا بندر مسافری لافت را با اعتباری بالغ بر هفت هزار و 500 میلیارد ریال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی رینگ بزرگراهی شرق جزیره قشم آغاز شد

عملیات اجرایی رینگ بزرگراهی شرق جزیره قشم آغاز شد