مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 20:222022-07-04بين الملل

رزمایش نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در ارتفاع پایین


نیروی هوایی رژیم صهیونیستی از برگزاری رزمایش هوایی هواپیماهای ترابری این رژیم در حریم هوایی رومانی و در ارتفاع پست خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیروی هوایی رژیم صهیونیستی روز دوشنبه اعلام کرد که رزمایش خود را بر فراز حریم هوایی رومانی آغاز کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد این رزمایش که آسمان آبی نامگذاری شده است با هدف آموزش نیروی هوایی این رژیم بر روی هواپیماهای ترابری C-130 و C-130J برای پرواز در سرزمین های ناآشنا و در ارتفاع های پایین انجام می پذیرد.

ارتش رژیم صهیونیستی اضافه کرد که خلبانان در این رزمایش همچنین ناوبری و فرود آمدن در سناریوهای متعدد و متنوع با شبیه سازی قلمروی دشمن را تمرین خواهند کرد.

ژنرال گیلعاد کینان فرمانده پایگاه هوایی نواتیم گفت: آموزش در حریم هوایی رومانی، فرصتی برای به چالش کشیدن، بهبود و قدرتمند کردن خود در فراتر از مرزهای اسراییل است .

این مقام نظامی رژیم صهیونیستی اضافه کرد: این رزمایشی مهم و قابل توجه برای مجموعه ترابری سنگین و نیروهای هوایی اسراییل در راستای تقویت قابلیت عملیاتی و توانایی های ارتش و پرسنل آن است .

از سوی دیگر آویخای ادرعی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته اعلام کرد که نظامیانی از ارتش تل آویو، برای اولین بار در رزمایش های نظامی بین المللی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در ارتفاع پایین

رزمایش نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در ارتفاع پایین