مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 18:322022-07-04بين الملل

وزیر انرژی سریلانکا: تا یک روز دیگر هیچ سوختی نداریم


سریلانکا اکنون بدترین بحران اقتصادی از زمان استقلال خود در سال 1948 را تجربه می کند و هفته گذشته «گوتابایا راجاپاکس» رییس جمهور سریلانکا، نامه ای به ولادیمیر پوتین، - سریلانکا اکنون بدترین بحران اقتصادی از زمان استقلال خود در سال 1948 را تجربه می کند و هفته گذشته گوتابایا راجاپاکس رییس جمهور سریلانکا، نامه ای به ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه ارسال کرد و خواستار همکاری دو کشور در خرید نفت شد.

سریلانکا که بدترین بحران اقتصادی را طی هفت دهه گذشته را تجربه می کند، اعلام کرده که ذخیره سوخت این کشور فقط برای مدت یک روز دیگر کافی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از روسیا الیوم، کانچانا ویجسکرا وزیر انرژی سریلانکا با بیان اینکه سوخت این کشور برای کمتر از یک روز کافی است، تاکید کرد که محموله بعدی بنزین قبل از 22 تا 23 جولای به سریلانکا نخواهد رسید.

رسانه ها به نقل از وزیر انرژی سریلانکا آورده اند : انتظار می رود محموله بعدی بنزین بین 22 تا 23 جولای (31 تیر تا 1 مرداد) وارد شود.

ما با تامین کنندگان دیگر تماس گرفته ایم، اما نمی توانیم تحویل محموله های جدید را قبل از بیست و دوم این ماه تایید کنیم.

این وزیر از سریلانکایی هایی که در خارج از کشور زندگی می کنند خواست تا برای تامین مالی خرید نفت جدید، پول را به کشورشان بازگردانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر انرژی سریلانکا: تا یک روز دیگر هیچ سوختی نداریم

وزیر انرژی سریلانکا: تا یک روز دیگر هیچ سوختی نداریم