مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 17:472022-07-04اجتماعي

قوه قضاییه: تنظیم قراردادِ پیش فروش ساختمان در دفاتر اسناد رسمی انجام شود


در پیامک معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قضاییه آمده است: «برای جلوگیری از کلاهبرداری و فروش یک ساختمان به چند نفر و تضمین بهتر حقوق پیش خریدار، - در پیامک معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قضاییه آمده است: برای جلوگیری از کلاهبرداری و فروش یک ساختمان به چند نفر و تضمین بهتر حقوق پیش خریدار، باید برای تنظیم قراردادِ پیش فروش ساختمان به دفاتر اسناد رسمی مراجعه شود.

.

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قضاییه با ارسال پیامک سراسری به شهروندان هشدار داد تنظیم قراردادِ پیش فروش ساختمان در دفاتر اسناد رسمی انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، در پیامک معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قضاییه آمده است: برای جلوگیری از کلاهبرداری و فروش یک ساختمان به چند نفر و تضمین بهتر حقوق پیش خریدار، باید برای تنظیم قراردادِ پیش فروش ساختمان به دفاتر اسناد رسمی مراجعه شود.

.

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با سه اپراتور مخابراتی با هدف ارتقای آگاهی های عمومی و آشنایی مردم با نحوه درست استفاده از فناوری ها با محوریت کاهش وقوع جرم، تفاهم نامه همکاری دارد همچنین از سال گذشته نیز در قالب پویش ارتقای آگاهی های حقوق جامعه برای شهروندان پیامک های هشداری ارسال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه: تنظیم قراردادِ پیش فروش ساختمان در دفاتر اسناد رسمی انجام شود

قوه قضاییه: تنظیم قراردادِ پیش فروش ساختمان در دفاتر اسناد رسمی انجام شود