مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 17:272022-07-04پزشكي

ماجرای آب بی کیفیت در حمیدیه و شیوع علائم بیماری چیست؟


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، بیش از یک هفته است که آب شهری حمیدیه گاهی صبح ها و گاهی هم شب ها قطع می شود و وصل شدن آن با کدری غلیظ و بد بویی همراه است.

برخی شهروندان می گویند: وقتی آب وصل می شود باید چند ساعتی منتظر بمانیم تا کمی از کدری آب کم شود و بتوانیم ظرف یا لباس بشوریم یا از آن برای حمام استفاده کنیم، اغلب به همراه آب تکه های کوچکی شبیه سنگریزه و یا تکه کاغذ از شیر آب مشاهده می کنیم، اگر چه هیچ شهروندی در شهرستان از آب لوله برای شرب استفاده نمی کند و همه مردم آب تصفیه شده خریداری می کنند، اما هنگام شست وشو بدبویی آب را حس می کنیم.

  مراجعه مردم به پزشک با علائم اسهال، استفراغ، و سایر موارد حیدری شهروند حمیدیه است که در این رابطه به خبرنگار فارس می گوید: بیش از یک هفته است که تمام خانواده ما مریض شده اند و همه ما علائم تب شدید، اسهال و استفراغ را تجربه کردیم، ابتدا فکر کردیم کرونا گرفتیم اما پس از مراجعه به دکتر متوجه شدیم اینها اثرات ویروس وبا است.

وی افزود: یکی از خواهرهای بنده از شدت اسهال و استفراغ هر بار که حالش بدتر می شد به پزشک مراجعه می کرد و بر همین اساس پیش سه پزشک ویزیت شد، شما بیایید از نزدیک از مطب ها بازدید کنید و ببینید چقدر از مردم با این علائم به دکتر مراجعه کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای آب بی کیفیت در حمیدیه و شیوع علائم بیماری چیست؟

ماجرای آب بی کیفیت در حمیدیه و شیوع علائم بیماری چیست؟