مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 16:222022-07-04سياسي

اهدای 8 واحد مسکونی به خانواده های شهدای مدافع حرم در اسلامشهر


فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء شهرستان اسلامشهر گفت: 8 واحد مسکونی به کمک خیرین به خانواده های مدافع حرم تیپ فاطمیون در شهرستان اسلامشهر اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، 8 واحد مسکونی ظهر امروز با حضورامام جمعه، فرماندار، فرماندارسپاه ناحیه سیدالشهدا و رییس بنیاد شهید شهرستان اسلامشهر، به خانواده های شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون اعطا شد.

سرهنگ هادی ایلکا فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء شهرستان اسلامشهر در حاشیه اهدای کلیدهای این واحدهای مسکونی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ارج نهادن به مقام شامخ  شهدای مدافع حرم و خدمت به خانواده های معظم این شهدا، با همکاری توافق بعمل آمده با تیپ فاطمیون و با حمایت خیرین و دلسوزان انقلاب با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال 8 واحد مسکونی نوساز و متناسب با وضعیت خانواده ها خریداری و در اختیار والدین بازماندگان خانواده های شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون مقیم و ساکن شهرستان اسلامشهر قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه رسیدگی و حمایت از خانواده های شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم اهل بیت (س) از ارزش ها و افتخارات مجموعه دلسوزان نظام و انقلاب اسلامی است، بیان کرد: در طی یک سال گذشته و با پیگیری ها و تلاش های انجام شده، علاوه براین 8 واحد مسکونی که در اختیار خانواده های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 8 واحد مسکونی به خانواده های شهدای مدافع حرم در اسلامشهر

اهدای 8 واحد مسکونی به خانواده های شهدای مدافع حرم در اسلامشهر