مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 16:072022-07-04سياسي

امام جمعه شهرکرد: با یک قتل عام رسانه ای از سوی دشمن مواجه هستیم


در تمام دوران انقلاب اسلامی خدمات گسترده به مردم ارائه شد و رسانه باید این خدمات را برای مردم تبیین کند.

- محمدعلی نکونام: در تمام دوران انقلاب اسلامی خدمات گسترده به مردم ارائه شد و رسانه باید این خدمات را برای مردم تبیین کند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه رسانه ها باید زبان گویا انقلاب، فرهنگ شهدا و آرمان های امام راحل باشند، گفت: در جامعه کنونی با گسترش ارتباطات، هر کدام از افراد جامعه یک رسانه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محمدعلی نکونام روز دوشنبه آیین رونمایی از پوستر ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر افزود: امروز عرصه رسانه باید بیش از پیش مورد توحه قرار گیرد و اجازه داده نشود که رسانه های بیگانه صدای غالب در بین مردم باشند و یا جهت سازی فکر جوانان و جامعه از دست رسانه بیگانه خارج شود و رسانه داخلی باید در این عرصه فعالیت بیشتر داشته باشند.

وی گفت: همه افراد جامعه یک رسانه هستند و باید زبان انقلاب و فرهنگ شهدا و زبان آرمانهای بلند امام راحل باشند و این امر یک تکلیف فردی است.

نکونام اظهار داشت: رسانه ای بودن آحاد جامعه از اهمیت بالای برخوردار است و زبان حق بودن و انجام فعالیت های رسانه ای تنها یک موضوع حکومتی نیست و تمام افراد جامعه باید زبان حق و حقیقت باشند و حق و حقیقت را تبیین ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شهرکرد: با یک قتل عام رسانه ای از سوی دشمن مواجه هستیم

امام جمعه شهرکرد: با یک قتل عام رسانه ای از سوی دشمن مواجه هستیم