مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 15:522022-07-04بين الملل

عمران خان: آینده پاکستان به روسیه گره خورده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عمران خان نخست وزیر سابق پاکستان و رییس حزب تحریک انصاف با امتناع از محکوم کردن تهاجم روسیه به اوکراین تصریح کرد که آینده پاکستان از نظر واردات گاز، - نخست وزیر سابق پاکستان ضمن خودداری از محکوم کردن تهاجم روسیه به اوکراین تصریح کرد که آینده پاکستان به روسیه گره خورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عمران خان نخست وزیر سابق پاکستان و رییس حزب تحریک انصاف با امتناع از محکوم کردن تهاجم روسیه به اوکراین تصریح کرد که آینده پاکستان از نظر واردات گاز، نفت و گندم به مسکو گره خورده است.

وی افزود که مخالف جنگ و طرفدار راه حل سیاسی مشکلات است و جنگ را پیش درآمد مشکلات دیگری می داند؛ همان طور که در عراق و افغانستان اتفاق افتاده است.

نخست وزیر سابق پاکستان در پاسخ به این سؤال که چرا از محکوم کردن جنگ در اوکراین خودداری می کند، گفت اگر چه اتخاذ موضع اخلاقی در صحنه بین المللی خوب است، اما این موضوع نباید به قیمت رنج و عذاب مردم باشد.

عمران خان به دویچه وله گفت، زمانی که نخست وزیر نبود می توانست نظر خود را در مورد مسائلی مانند جنگ عراق و افغانستان اعلام کرده و آن را محکوم کند، اما زمانی که به سمت نخست وزیری رسید، مسئولیت اصلی او مراقبت از مردم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمران خان: آینده پاکستان به روسیه گره خورده است

عمران خان: آینده پاکستان به روسیه گره خورده است