مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 14:522022-07-04حوادث

کشف 7 هزار تن سیمان احتکار شده در کاشان به ارزش 100 میلیارد ریال


فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 7 هزار تن سیمان احتکار شده به ارزش 100 میلیارد ریال در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان کاشان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در تداوم طرح های نظارت بر واحدهای صنفی و برخورد با مخلان اقتصادی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان کاشان از فعالیت فردی در زمینه احتکار سیمان در یک انبار فروش سیمان در این شهرستان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات و اقدامات پلیسی با هماهنگی مرجع قضایی، انبار مذکور را شناسایی و در بازرسی مشترک مأموران پلیس امنیت اقتصادی و نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت، از این محل 7 هزار تن سیمان احتکار شده به ارزش بالغ بر 100 میلیارد ریال کشف شد.

میرحیدری با اشاره به اینکه در این خصوص، انبار فروش سیمان پلمب، فرد محتکر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد، بیان کرد: هدف محتکران و مفسدان اقتصادی از احتکار کالاهای اساسی، ارزاق و دیگر نیازمندی های مردم ضربه زدن به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سوء استفاده از نیاز مصرف کنندگان است و پلیس با قاطعیت بر اساس مقررات با متخلفان بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 7 هزار تن سیمان احتکار شده در کاشان به ارزش 100 میلیارد ریال

کشف 7 هزار تن سیمان احتکار شده در کاشان به ارزش 100 میلیارد ریال