مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 14:322022-07-04سياسي

ساخت تهرانی جدید با توجه به ظرفیت های مغفول مانده/مسیر حرکت بر محور نخبگان


شهردار تهران از ساخت تهرانی جدید با توجه به ظرفیت های مغفول مانده خبر داد و گفت: مسیر حرکت در شهرداری بر محور نخبگان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، علیرضا زاکانی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی های مدیریت شهری تهران اظهارداشت: تهران قدمت هفت هزار ساله دارد و آثار کشف شده در تهران این قدمت را به جایی برده که از 264 سال قبل تا کنون تهران پایتخت ایران با تمدن کهن شد.

وی افزود: ما امروز مفتخریم که میزبان نمایندگان 15 کشور و پنج سازمان بین المللی هستیم و مفتخریم که آینده را با هم بسازیم.

یکی از ویژگی های جهان امروز این است که مردم کشورها باید دست به دست هم بدهند و بر محور فرهنگ، دانش، علم و فناوری و پیشرفت بتوانند آینده بهتری را بسازند.

شرایط جهان به سمت سختی می رود تنگناهای بشری افزایش پیدا می کند و چه بهتر که دولت ها و عناصر برخواسته از ملت ها دست به دست هم بدهند تا آینده بهتری را بسازند.

زاکانی با بیان اینکه خود را آماده کردیم که آموزه های خوبی را برای پیشرفت کسب کنیم، یادآور شد: ما داشته های فراوانی در تهران داریم که در طبق اخلاص در اختیار سایر کشورها قرار خواهیم داد.

شهردار تهران با اعلام اینکه ایران از سالها استثمار ملت ها عبور کرده و به نقطه ای رسیده که ملل می توانند کنار هم جهان بهتری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت تهرانی جدید با توجه به ظرفیت های مغفول مانده/مسیر حرکت بر محور نخبگان

ساخت تهرانی جدید با توجه به ظرفیت های مغفول مانده/مسیر حرکت بر محور نخبگان