مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 14:272022-07-04سياسي

برخی بودجه ها سر جای خود هزینه نمی شود/ برگزاری جشنواره مطبوعات به تأخیر افتاد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: برخی بودجه ها سر جای خود هزینه نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، امرالله حسنی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در نشست خبری با خبرنگاران ضمن دعوت از خبرنگاران برای توجه ویژه به امر تحقیق اظهار کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که باید توجه ویژه ای به آن شود، امید افزایی است که باید در جامعه اتفاق بیافتد.

حسنی تصریح  کرد: البته همه جا هم مشکل فقط بودجه نیست و گاها باید در این حوزه برنامه ریزی داشته باشیم، برای مثال تقویت اعتماد به نفس و عزت نفس در جامعه از جمله اموری هستند که پول نیاز ندارد، بلکه باید در این زمینه ها با برنامه مناسب حرکت کرد.

وی با اشاره به اینکه نبود امید در جامعه به منزله مرگ آن جامعه است، تصریح کرد: وضعیت حال حاضر جامعه در کنار نقد نیازمند پیشنهاد است و باید برای جذب سرمایه گذار به استان امیدآفرینی کرد و لازم است تا بستر لازم برای حضور سرمایه گذار در استان را فراهم کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به برخی از برنامه های پیش بینی شده توسط این اداره کل گفت: یکی از برنامه های مهمی که در آینده اجرا می شود، جشنواره مطبوعات است که به علت تقارن روز خبرنگار با ماه محرم کمی دیرتر برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی بودجه ها سر جای خود هزینه نمی شود/ برگزاری جشنواره مطبوعات به تأخیر افتاد

برخی بودجه ها سر جای خود هزینه نمی شود/ برگزاری جشنواره مطبوعات به تأخیر افتاد