مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 12:522022-07-04سياسي

تصدی گری بیش از حد دولت ها گره اصلی مشکلات است


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تصدی گری بیش از حد دولت ها گفت: واگذاری کارها به مردم بسیاری از مشکلات را حل و فصل می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ابراهیم عزیزی در نشست پیگیری مشکلات دهستان قره چمن در روستای همت آباد با انتقاد از نظام پیچیده اداری گفت: بروکراسی پر پیچ و خم، فرسوده و ناکارآمد اداری عامل بسیاری از مشکلات کشور است.

او افزود: اصلی ترین دلیل این ناکارآمدی ها این است که ما بیش از حد کارها را دولتی کرده ایم و از ظرفیت های بسیار بخش خصوصی غافل شده ایم.

رییس فراکسیون جنوب کشور مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر جا کارها به مردم واگذار شده، نتیجه خوبی هم داشته، افزود: مردمی شدن کارها نیز اصولی دارد که باید به ان پایبند بود.

عزیزی همچنین گفت: کم کردن تصدی دولت ها در امور مردم، نیازمند قوانین کارآمد است که این وظیفه مجلس شورای اسلامی است و مجلس یازدهم سعی کرده در همین مسیر حرکت کند.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز اراده مجلس و دولت حل مشکلات مردم است و اینکه رییس جمهور به نقاط مختلف کشور سرکشی می کند، یعنی توان خود را در این راستا به کار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصدی گری بیش از حد دولت ها گره اصلی مشکلات است

تصدی گری بیش از حد دولت ها گره اصلی مشکلات است