مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 12:422022-07-04سياسي

بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پی حمله سایبری به این سازمان


سازمان فرهنگ و ارتباطات در پی حمله سایبری به سامانه این سازمان بیانیه ای صادر کرد و این اقدام ضدانقلاب راناشی از جدیت و اهتمام روزافزون سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در تبیین و ترویج ارزش های ذاتی و اصیل فرهنگی کشور درجهان دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سایت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی روز گذشته توسط گروه هکری وابسته به سازمان مجاهدین خلق از دسترس خارج شد.

بر همین اساس، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در خصوص اختلال اخیر در سامانه های اینترنتی این مجموعه، بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است: طی ساعات ابتدایی روزگذشته ( یکشنبه 12 تیرماه)، شاهد وقوع اختلالی موقت در سامانه های اینترنتی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بودیم.

تشدید اقدامات مخرب سایبری در سرتاسر دنیا و فعالیت های معاندین در ضدیت با نشر فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی در فضای مجازی، منجر به بروز این اختلال چند ساعته گردید.

ضمن تشکر از دست اندرکاران فنی و متخصصین عزیز بابت احیای فوری سامانه الکترونیکی مذکور و بازگرداندن آن به وضعیت اولیه و طبیعی، فعالیت های سایبری و مجازی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از سر گرفته خواهد شد.

  به اطلاع می رساند که مطابق بررسی های فنی و دقیق صورت گرفته، ابعاد خسارت ناشی از این حمله سایبری محدود بوده و عملیات بازیابی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پی حمله سایبری به این سازمان

بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پی حمله سایبری به این سازمان