مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 10:172022-07-04سياسي

زاکانی: بخشی از وظایفی که در مجلس دنبال می شود وظیفه شوراهاست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی که در همایش روز شهرداری ها و دهیاری ها حضور یافته بود، ضمن تبریک سالروز شهرداری ها و دهیاری ها، - شهردار تهران بیان کرد: یکی از نکاتی که گذشته در مجلس بیان کردم این بود که بخشی از وظایفی که در مجلس دنبال می شود وظیفه شوراهاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی که در همایش روز شهرداری ها و دهیاری ها حضور یافته بود، ضمن تبریک سالروز شهرداری ها و دهیاری ها، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که دوای درد های کشور عمل به قانون اساسی است و می تواند بسیاری از مشکلات کشور را حل کند.

وی افزود: فصل هفتم قانون اساسی به شورا ها اختصاص دارد و اصل 100 قانون اساسی اصل جامعی است که تکالیف متعددی را برای شورا ها و منتخبین این شورا ها در امورات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی، آموزشی و رفاهی بیان کرده و تسریع در این امورات را از شورا ها خواسته و به مدد همراهی و همیاری مردم رقم زدن این تسریع را طلب کرده است.

شهردار تهران با اشاره به اینکه زمان تشکیل شورا ها با یک تأخیر در نیمه دوم دهه 70 شکل گرفته است، گفت: زمانی این شورا ها پا به عرصه وجودی گذاشته اند که بسیاری از چارچوب های امورات کشور، شکل گرفته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: بخشی از وظایفی که در مجلس دنبال می شود وظیفه شوراهاست

زاکانی: بخشی از وظایفی که در مجلس دنبال می شود وظیفه شوراهاست