مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 10:122022-07-04سياسي

تجهیز 12 آزمایشگاه تشخیص آبله میمونی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رحیم سروری در همایش علمی آبله میمونی، با بیان اینکه در حال حاضر شبکه بین المللی انستیتو پاستور شامل 33 عضو است که همکاری خوبی در حوزه های تحقیقاتی و بهداشتی با یکدیگر دارند، - رییس انستیتوپاستور ایران از تجهیز 12 مرکز آزمایشگاهی در کشور جهت تشخیص آبله میمونی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رحیم سروری در همایش علمی آبله میمونی، با بیان اینکه در حال حاضر شبکه بین المللی انستیتو پاستور شامل 33 عضو است که همکاری خوبی در حوزه های تحقیقاتی و بهداشتی با یکدیگر دارند، گفت: بعد از جنگ اول جهانی و مباحثی که در کشور ما می گذرد، به جنگ دوم جهانی می رسیم، در 1298 مقارن با 1920 انستیتو پاستور ایران افتتاح می شود.

انستیتو پاستور ایران به عنوان موسسه تحقیقاتی، تولیدی، آموزشی و خدماتی با هدف تامین بهداشت، سلامت جامعه و کنترل و پیشگیری از بیماری های واگیر فعالیت می کند و افتخار این را داشته که در طول یکصد سال اخیر خدمات مفیدی را ارائه کند.

سروری ادامه داد: در 50 سال اول بخش های متنوعی در انستیتو پاستور شکل گرفته است؛ اعم از مایه کوبی، واکسیناسیون، اپیدمیولوژی، بخش های تشخیصی ویروس ها، باکتری ها و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 12 آزمایشگاه تشخیص آبله میمونی

تجهیز 12 آزمایشگاه تشخیص آبله میمونی