مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 10:072022-07-04سياسي

راهکار افزایش سطح خدمات مردمی در شهرداری ها


شهردار تهران با تأکید براینکه امروزه در شوراها و شهرداری ها ظرفیت بسیار بالایی وجود دارد، گفت: اگر به این امکانات و ظرفیت توجه شود، سطح خدمات مردمی افزایش خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، علیرضا زاکانی که در همایش روز شهرداری ها و دهیاری ها حضور یافته بود، ضمن تبریک سالروز شهرداری ها و دهیاری ها، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که دوای دردهای کشور عمل به قانون اساسی است و می تواند بسیاری از مشکلات کشور را حل کند.

وی افزود: فصل هفتم قانون اساسی به شوراها اختصاص دارد و اصل 100 قانون اساسی اصل جامعی است که تکالیف متعددی را برای شوراها و منتخبین این شوراها در امورات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی، آموزشی و رفاهی بیان کرده و تسریع در این امورات را از شوراها خواسته و به مدد همراهی و همیاری مردم رقم زدن این تسریع را طلب کرده است.

شهردار تهران با اشاره به اینکه زمان تشکیل شوراها با یک تأخیر در نیمه دوم دهه 70 شکل گرفته است، گفت: زمانی این شوراها پا به عرصه وجودی گذاشته اند که بسیاری از چارچوب های امورات کشور، شکل گرفته بود.

زاکانی با بیان اینکه یکی از اقداماتی که می تواند در دوره مدیریتی جدید رقم بخورد، تغییر جایگاه شوراها و شهرداری ها و قرارگیری در مختصاتی است که در قانون اساسی مشخص شده است، افزود: امروز عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار افزایش سطح خدمات مردمی در شهرداری ها

راهکار افزایش سطح خدمات مردمی در شهرداری ها