مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 09:572022-07-04اجتماعي

پایش زیست محیطی 978 واحد صنعتی استان آذربایجان غربی در سه ماهه نخست سال


مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: 978 واحد صنعتی استان در سه ماهه اول سال 1401 پایش گردیده که از بین آنها 159 واحد صنعتی با توجه به عدم رعایت استانداردهای زیست محیطی اخطاریه دریافت کردند تا نسبت به رفع آلودگی زیست محیطی اقدامات لازم را انجام دهند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از روابط عمومی سازمان حفاظت از محیط زیست سعید شهند مدیرکل حفاظت محیط زیس آذربایجان غربی اظهار داشت: 978  واحد صنعتی استان در سه ماهه اول سال 1401 پایش گردیده  که از بین آنها 159 واحد صنعتی با توجه به عدم رعایت استانداردهای زیست محیطی  اخطاریه دریافت کردند تا نسبت به رفع آلودگی زیست محیطی اقدامات لازم را انجام دهند.

 سعید شهند در ادامه افزود:  برخی واحدهای صنعتی بزرگ از جمله کارخانجات سیمان و پتروشیمی روزانه به صورت آنلاین پایش می شوند و در صورت افزایش میزان پارامترها با واحد مربوطه  برخورد قانونی صورت می گیرد.

وی در پایان گفت : واحدهای صنعتی درصورت عدم رفع آلایندگی و عدم توجه به اخطاریه های صادره براساس ماده 27 قانون مالیات بر ارزش افزوده (مالیات سبز) بعنوان صنعت آلاینده معرفی می شوند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش زیست محیطی 978 واحد صنعتی استان آذربایجان غربی در سه ماهه نخست سال

پایش زیست محیطی 978 واحد صنعتی استان آذربایجان غربی در سه ماهه نخست سال