مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 09:572022-07-04اجتماعي

500 پایگاه میزبان آموزش تابستانی دبستانی ها


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: طرح جبران و تسهیل در یادگیری دانش آموزان ابتدایی از 12 تیرماه سال جاری تا 12 شهریور ماه در 500 پایگاه منتخب با همکاری بهترین معلمان برگزار می شود.

- محمد محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با توجه به اینکه بیماری کرونا حدود دو سال آموزش مدارس را غیرحضوری کرد، آموزش ابتدایی کشور و استان از لحاظ کیفی و مقیاس های قابل دستیابی دانش آموزان افت قابل ملاحظه ای کرد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در سال جاری در نوبت دوم نزدیک به 3 هزار دانش آموز رتبه نیازمند آموزش بیشتر و نزدیک به 13 هزار دانش آموز رتبه قابل قبول را کسب کردند.

محمدی با اشاره به اینکه نگرانی برای تربیت نسل و تربیت سوادهای پایه وجود دارد، افزود: در این راستا طرح جبران و تسهیل در یادگیری دانش آموزان ابتدایی از 12 تیرماه سال جاری تا 12 شهریور ماه در 500 پایگاه منتخب با همکاری بهترین معلم ها برگزار می شود تا دانش آموزان سال تحصیلی جدید را با آمادگی کافی شروع کنند.

وی بیان کرد: کلاس ها و دانش آموزان مشخص شدند و دروسی که هر دانش آموز نیاز به آموزش بیشتر داشته مشخص شده تا آموزش هدفمند باشد و نقاط ضعف به خوبی پوشش داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 پایگاه میزبان آموزش تابستانی دبستانی ها

500 پایگاه میزبان آموزش تابستانی دبستانی ها