مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 09:322022-07-04اقتصادي

اجرای بیش از 300 طرح اشتغالزایی در مناطق کمتر توسعه یافته باشت


مجری طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت در کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 300 طرح اشتغالزایی امسال در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته باشت اجرا خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس راه اندازی طرح ها و ایجاد کارگاه های تولیدی می تواند در توسعه و رونق اقتصادی کهگیلویه وبویراحمد تاثیر گذار شود تا کنون بنیاد برکت در راستای ایجاد طرح ها در این استان اقدامات خوبی انجام داده است.

سید علی سجادی در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: این تعداد طرح های اشتغالزایی در زمینه های پرورش دام سبک و سنگین، زنبورداری، تولید پوشاک، صنایع دستی، پرورش طیور و قالی بافی اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: سقف تسهیلات بنیاد برکت در سال گذشته 500 میلیون ریال بوده که امسال به یک میلیارد ریال رسیده است.

مجری طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بنیاد برکت بیش از 300طرح اشتغالزایی با اعتباری بیش از 150میلیارد ریال سال گذشته در باشت اجرا کرد.

سجادی عنوان کرد: بنیاد برکت در سال های 98 و99 بیش از 560 طرح اشتغالزایی با اعتباری بیش از 200 میلیارد ریال در این شهرستان اجرا شد.

وی گفت: بیشتر این طرح ها در زمینه دامداری (دام سبک وسنگین)، طیور، قالی بافی ،خیاطی، پرورش وکشت گیاهان دارویی، زنبورداری، سوپرمارکت، مشاغل فنی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 300 طرح اشتغالزایی در مناطق کمتر توسعه یافته باشت

اجرای بیش از 300 طرح اشتغالزایی در مناطق کمتر توسعه یافته باشت