مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 09:172022-07-04سياسي

نمایشگاه توانمندی های مدیریت شهری در جهت بهره مندی از نخبگان است


برگزاری نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران می تواند فرصت بسیار مناسبی برای به خدمت گرفتن نخبگان در ارائه خدمات بهتر به شهروندان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، علی خضریان، در خصوص برگزاری نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران اظهار کرد: شهرداری تهران با برگزاری این نمایشگاه اقدامات انجام شده را در معرض دید اجتماع و مردم قرار می دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری پنل های تخصصی در این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: این پنل های تخصصی فرصت و محلی برای تبادل فکر است.

وی همچنین تصریح کرد: آحاد مردم با برگزاری این نمایشگاه نسبت به اقدامات آشنایی پیدا می کنند اما این همه کار نیست زیرا نمایشگاه فرصتی را فراهم می کند که نخبگان به کار گرفته شوند تا بتوان خدمات بهتری به شهر و شهروندان ارائه کرد.

خضریان با بیان اینکه اصل کار و برگزاری نمایشگاه اقدام درستی است، یادآور شد: با این وجود باید تلاش ما این باشد که نمایشگاه تبدیل به عملکردی روتین برای سال های آینده نشود.

وی ادامه داد: هدف این نمایشگاه باید مدنظر باشد و باید این موضوع را در نظر بگیریم که نمایشگاه در طول سنوات بعدی به نمایش تبدیل نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه توانمندی های مدیریت شهری در جهت بهره مندی از نخبگان است

نمایشگاه توانمندی های مدیریت شهری در جهت بهره مندی از نخبگان است