مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 08:572022-07-04سياسي

قالیباف: هویت آموزش و پرورش به معلمان است


رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هویت آموزش و پرورش به معلمان است، گفت: فرهنگیان در مسیر تمدن سازی نقشی بی بدیل دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، محمد باقر قالیباف در نخستین کنگره معلمان انقلاب اسلامی اظهار کرد: همیشه موضوع اجرایی شدن رتبه بندی را از وزیر آموزش و پرورش مطالبه خواهم کرد چرا که اجرایی شدن رتبه بندی یک گام اساسی در راستای اجرایی شدن منزلت معلمان است.

وی افزود: اولویت کشور در شرایط کنونی ساماندهی وایجاد ثبات اقتصادی برای همه اقشار از جمله معلمان است که البته این اولویت بندی نباید با تفکیک بین امور فوری و امور مهم مورد غفلت قرار گیرد.

رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مدرسه و معلم باید در راس وزارت آموزش و پرورش باشد، گفت: نقش معلمان در مسیر تمدن سازی و گام دوم انقلاب اسلامی بی بدیل است، چرا که معلم رسالت هدایتگری جامعه را برعهده دارد و این رسالت، مسوولیتی بزرگ است.

قالیباف ادامه داد: شفاف سازی، هوشمندسازی، مردمی سازی و کارآمدسازی در هر سیستمی منشا تحول خواهد شد، بنابراین باید نظام برنامه ریزی در حوزه اقتصاد متحول شود.

وی با اشاره به چالش های آموزش و پرورش گفت: عده ای به دنبال خصوص سازی آموزش هستند که این به دلیل ناعدالتی و هم وابستگی ناکارآمد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: هویت آموزش و پرورش به معلمان است

قالیباف: هویت آموزش و پرورش به معلمان است