مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 08:522022-07-04اقتصادي

واگذاری 321 هکتار از عرصه های گنبدکاووس برای اجرای طرح ملی مسکن


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گنبدکاووس گفت: حدود 321 هکتار از عرصه های ملی شهرستان گنبدکاووس برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به بنیاد مسکن و اداره راه و شهرسازی واگذار شد.

- 321 هکتار از عرصه های ملی شهرستان گنبدکاووس برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شد   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس فرشید رحمانی امروز در جلسه شورای مسکن شهرستان اظهار کرد: امسال تاکنون  حدود 46 هکتار از عرصه های ملی محدوده شهر در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به بنیاد مسکن و اداره راه و شهرسازی واگذار شد.

وی تصریح کرد: در سال گذشته نیز 90 هکتار از عرصه های ملی در قالب سه روستا به بنیاد مسکن واگذار شد، همچنین امسال 185 هکتار از عرصه های ملی در قالب 11 روستا برای اجرای طرح نهضت ملی در مرحله نهایی واگذاری به بنیاد مسکن است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: 321 هکتار از عرصه های ملی شهرستان برای طرح نهضت ملی مسکن به بنیاد مسکن و اداره راه و شهرسازی واگذار شده است.

* تشکیل 5 کارگروه برای تسریع احداث مسکن در شورای مسکن معاون عمرانی فرمانداری شهرستان گنبدکاووس در این جلسه گفت: برای تسریع در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان گنبدکاووس پنج کارگروه شناسایی اراضی و متقاضی خود مالک، کارگروه تسهیلات، کارگروه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 321 هکتار از عرصه های گنبدکاووس برای اجرای طرح ملی مسکن

واگذاری 321 هکتار از عرصه های گنبدکاووس برای اجرای طرح ملی مسکن