مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 08:522022-07-04بين الملل

زلنسکی: اوکراین به نبرد با روسیه برای بازپس گیری لیسیچانسک ادامه می دهد


رییس جمهور اوکراین می گوید که نیروهایش را که اوایل هفته از لیسیچانسک در لوهانسک عقب نشینی کرده مجدداً برای نبرد با ارتش روسیه بازمی گرداند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پس از آن که کنترل لیچیانسک به دست نیروهای روس افتاد، ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین روز گذشته (یکشنبه) متعهد شد که مجدداً نظامیان اوکراینی را بسیج کرده و برای نبرد با ارتش روسیه به لیچیانسک بازگرداند.

بنا بر گزارش وبگاه هیل وابسته به کنگره آمریکا، زلنسکی در سخنرانی شبانه خود که مطابق معمول در قالب یک کلیپ ویدئویی ضبط شده بود با اشاره به عقب نشینی اوایل هفته نیروهای اوکراینی از لیچیانسک تصریح کرد که جدیدترین تسلیحات مدرن که غرب اخیراً به اوکراین عرضه کرده است، تا حد زیادی به ارتش اوکراین کمک خواهد کرد.

وی در خصوص عقب نشینی نیروها از لیچیانسک گفت: اگر فرماندهی ارتش ما، افراد را از نقاط خاصی از جبهه به خصوص لیچیانسک که دشمن بیشترین برتری شلیک دارد، خارج کند، فقط یک مفهوم دارد: ما به لطف تاکتیک ها، افزایش عرضه تسلیحات مدرن خود بازمی گردیم .

نیروهای مسلح روسیه کنترل شهر لیچیانسک در منطقه شرقی لوهانسک را به عنوان جدیدترین دستاورد خود برای آزادسازی شرق اوکراین تحت کنترل درآوردند و هفته قبل نیز سیویردونتسک را تحت کنترل خود درآوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلنسکی: اوکراین به نبرد با روسیه برای بازپس گیری لیسیچانسک ادامه می دهد

زلنسکی: اوکراین به نبرد با روسیه برای بازپس گیری لیسیچانسک ادامه می دهد