مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 08:222022-07-04اقتصادي

همراهی مردم در رعایت صرفه جویی به پایداری شبکه برق کمک می کند


مدیر دفتر مصرف شرکت توزیع برق ایلام درباره پایداری برق و عوامل تاثیرگذار در عدم خاموشی های برنامه ریزی شده گفت: اگر این همراهی مردم و همکاری مسئولین ادامه داشته باشد میتوانیم امیدوار باشیم که در ماه های اخیر شاهد خاموشی نباشیم.

- محمدحسین رشنو مدیر دفتر مصرف شرکت توزیع برق ایلام در پاسخ خبرنگار خبرگزاری فارس در مورد قطعی برنامه ریزی شده در تابستان استان ایلام گفت: تا این ساعت هیچگونه برنامه قطعی برق ناشی از کمبود تولید در بخش خانگی و تجاری در استان ایلام اعمال نشده است.

وی در ادامه در مورد قطعی در صنایع استان نیز گفت: برای برخی از صنایع با هماهنگی وزارت صمت جابجایی در ساعات فعالیت داشته ایم که این امر باعث توقف تولید این واحدها نشده است.

مدیر دفتر مصرف شرکت توزیع برق ایلام درباره پایداری برق و عوامل تاثیرگذار در عدم خاموشی های برنامه ریزی شده در سال جاری گفت: علت این امر میتواند به اورهال های به موقع نیروگاه های کشور، اجرای برنامه همکاری صنایع، کشاورزی و اجرای برنامه های متنوع مدیریت مصرف و همچنین  همراهی مردم اشاره کرد که اگر این همراهی مردم و همکاری مسئولین ادامه داشته باشد میتوانیم امیدوار باشیم که در ماه های اخیر شاهد خاموشی نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی مردم در رعایت صرفه جویی به پایداری شبکه برق کمک می کند

همراهی مردم در رعایت صرفه جویی به پایداری شبکه برق کمک می کند