مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 08:072022-07-04سياسي

صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی صنعت دفاعی افتتاح شد


صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی صنعت دفاعی با حضور جانشین وزیر دفاع و رییس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری افتتاح شد.

- یه گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، طی مراسمی با حضور سردار سرتیپ پاسدار فرحی، جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح و علی وحدت، رییس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی صنعت دفاعی افتتاح و تفاهم نامه همکاری بین طرفین امضا شد.

 سردار سرتیپ پاسدار سید مهدی فرحی در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: این صندوق جامع با مشارکت وزارت دفاع (در قالب سازمان های صنعتی و تحقیقاتی وزارت و دانشگاه صنعتی مالک اشتر)، و شرکت های دانش بنیان به عنوان بخش خصوصی، تاسیس شده است.

وی افزود: صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی صنعت دفاعی، با ماموریت نقش آفرینی موثر در زیست بوم علم و فناوری دفاعی کشور و با هدف تکمیل زنجیره فعالیت های توسعه کمی و کیفی بازیگران زیست بوم علم و فناوری دفاعی کشور، از قبیل شرکت های دانش بنیان همکار با نیرو های مسلح، مراکز نوآوری و شتاب دهنده های تخصصی مرتبط با حوزه دفاعی، ایجاد شده است.

سردار فرحی گفت: وزارت دفاع و نیرو های مسلح با تعداد زیادی از شرکت دانش بنیان همکاری دارند که بر اساس گام دوم نظام نوآوری دفاعی و در سالی که مزین به تولید دانش بنیان و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی صنعت دفاعی افتتاح شد

صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی صنعت دفاعی افتتاح شد