مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 00:472022-07-03سياسي

علوم شناختی در ساحت رسانه/مهندسی سیاسی چگونه نظم برقرار می کند؟


برنامه «ساعت بیست و چهار و یک دقیقه» که با همکاری خبرگزاری فارس و رادیو گفت و گو به روی آنتن می رود، با استفاده از تکنیک های علوم شناختی به گفتمان سازی بر مبنای تکنیک ها و شگردهای رسانه ای در حوزه شناختی می پردازد.

- خبرگزاری فارس - گروه رادیو و تلویزیون: برنامه ساعت بیست و چهار و یک دقیقه با هدف معرفی و آگاهی بخشی  علوم شناختی در قالب نبردها، دیپلماسی و نهایتا جنگ های شناختی هم در قالب های صلح مبتنی بر علوم شناختی و هم در قالب فضای عمومی عملکرد در چارچوب علوم شناختی در بستر رسانه به روی آنتن رادیو گفت وگو رفته است.

این میزگرد که با همکاری خبرگزاری فارس و رادیو گفت و گو به روی آنتن می رود، با استفاده از تکنیک های علوم شناختی به گفتمان سازی بر مبنای تکنیک ها و شگردهای رسانه ای در حوزه شناختی می پردازد.

در قسمت نهم از فصل چهارم برنامه ساعت بیست و چهار و یک دقیقه ، معصومه نصیری به عنوان کارشناس مجری به گفت و گو با علیرضا داودی (کارشناس ارشد رسانه و علوم شناختی) و حسین افراخته (کارشناس ارشد مسائل سیاسی و رسانه) به بحث درباره علوم شناختی و مهندسی سیاسی در ساحت رسانه پرداختند.

مهندسی سیاسی جامعه چطور رقم می خورد؟ داودی: مهندسی سیاسی از تجمیع ساماندهی سیاسی و سازماندهی سیاسی اتفاق میافتد و زمانی که بخواهند از جنبه منفی این اتفاق صح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علوم شناختی در ساحت رسانه/مهندسی سیاسی چگونه نظم برقرار می کند؟

علوم شناختی در ساحت رسانه/مهندسی سیاسی چگونه نظم برقرار می کند؟