مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 00:422022-07-03سياسي

کدام گروه از معلمان مشمول رتبه بندی نمی شوند؟


بر اساس تبصره 3 ماده 3 آیین نامه قانون رتبه بندی معلمان، نیروهای فاقد کد شناسه استخدام مورد تأیید سازمان اداری و استخدامی کشور و افراد مأمور به تحصیل مشمول این آیین نامه نمی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، آیین نامه قانون رتبه بندی معلمان از سوی دولت ابلاغ شد.

هیات وزیران در جلسه 18 خرداد 1401 به پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش با همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور کشور و سازمان اداری استخدامی کشور و دو نفر از اعضای کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظر و به استناد ماده 9 قانون نظام رتبه بندی معلمان مصوب 1400، آیین نامه اجرایی قانون یاد شده را به شرح زیر تصویب کرد.

ماده 1 - رتبه بندی معلمان مطابق قانون نظام رتبه بندی معلمان و این آیین نامه به منظور افزایش کیفی فرایند تعلیم و تربیت، اعتلای کرامت و منزلت اجتماعی معلمان، استقرار نظام پرداخت ها و بر اساس تخصص و شایستگی ها، عملکرد رقابتی معلمان، مهندسی نیروی انسانی، توسعه مستمر و نظام مند شایستگی های عمومی، تخصصی، حرفه ای و تربیتی و کیفیت عملکرد معلمان، تقویت انگیزه و رضایت مندی شغلی و ارتقای تعهد و تقویت هویت حرفه ای معلمان بر اساس نقشه جامع علمی کشور و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام گروه از معلمان مشمول رتبه بندی نمی شوند؟

کدام گروه از معلمان مشمول رتبه بندی نمی شوند؟