مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 19:522022-07-03اجتماعي

ادارات استان های تهران و البرز فردا تعطیل هستند


همزمان با تغییرات آب و هوایی در بسیاری از نقاط کشورمان و در شرایطی که بارش باران، موجب لطافت هوا در بسیاری از مناطق کشور شده و کاهش دمای هوا را در پی داشته، - در پی ورود جبهه جدیدی از گرد و غبار به کشورمان، بار دیگر آلودگی هوا در برخی استان ها و شهر های کشورمان افزایش یافت و موجب اتخاذ تدابیر اضطراری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، همزمان با تغییرات آب و هوایی در بسیاری از نقاط کشورمان و در شرایطی که بارش باران، موجب لطافت هوا در بسیاری از مناطق کشور شده و کاهش دمای هوا را در پی داشته، وزش باد در برخی استان ها موجب شدت گرفتن گرد و غبار شده و آلودگی شدید هوا را در پی داشته است تا جایی که کمیته های اضطرار تشکیل جلسه داده و تدابیر ویژه اتخاذ کرده اند.

ادارات استان تهران تعطیل شد عابد ملکی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: ادارات، مهدکودک ها و تمامی مقاطع تحصیلی استان تهران به استثنای دو شهرستان دماوند و فیروزکوه فردا دوشنبه (13تیرماه) تعطیل است.

هنوز مشخص نیست که این تصمیم شامل بانک ها هم خواهد بود یا خیر، هرچند مرور تجربه تعطیلی های گذشته حکایت از دایر بودن بانک ها و بورس برای روز آینده دارد؛ تصمیمی که احتمالا فردا نیز اجرایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات استان های تهران و البرز فردا تعطیل هستند

ادارات استان های تهران و البرز فردا تعطیل هستند