مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 18:072022-07-03سياسي

خیراتی متفاوت برای اموات/ هزینه هایی که صرف آزادی می شود


خانواده «نسیم» و «مجید» راه و مسیری را انتخاب کردند که آزادی به دنبال داشت، آنها هزینه خیرات عزیزان از دست رفته شان را برای رهایی افراد گرفتار شده در پشت میله های زندان صرف کردند.

- خبرگزاری فارس- اردبیلرحیمه شاکر: با چرخش عقربه های ساعت و نزدیکتر شدن به 12ظهر، گام هایم برای رسیدن بلندتر می شود، از در ورودی که می گذرم بیش از 20 نفر، که تعدادی از آن ها روی صندلی انتظار نشسته و برخی در حال قدم زدن در سالن هستند توجه ام را جلب می کند.

شاید اولین باری باشد که در مراجعات گاه و بی گاهم به ستاد دیه استان شاهد این حجم از شلوغی هستم، صورت و نگاه هایشان به بیم و امید آمیخته شده است، به طرف اتاق روابط عمومی می روم و پس از سلام و احوال پرسی به انتظار می نشینم.

زمان که دقایقی پیش چون اسب چموشی می تاخت انگار از نفس افتاده است و حالا ثانیه ها برای حرکت باهم تعارف دارند و انگار سنگینی دقایق در صدای قدم ها گم می شود.

بانویی با لبخند وارد می شود و با انرژی مثبتی که با خود آورده قلب زمان را به تپش درمی آورد.

مسوول روابط عمومی ستاد دیه، برای اینکه فضا را برای مصاحبه مناسب تر کند به بهانه ای از اتاق بیرون می رود و من می مانم و دوباره سردرگمی آغاز یک مصاحبه تلخ و یادآوری حوادثی که می دانم، مصاحبه شونده رغبتی برای تکرارش ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیراتی متفاوت برای اموات/ هزینه هایی که صرف آزادی می شود

خیراتی متفاوت برای اموات/ هزینه هایی که صرف آزادی می شود