مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 17:472022-07-03سياسي

البرز میزبان طرح «تربیت دخترانه» می شود


عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق (ع) گفت: مرحله دوم طرح «تربیت دخترانه» به زودی آغاز می شود که طی تفاهم نامه ای با تبلیغات اسلامی استان البرز شاهد استقبال جامعه هدف البرزی در این طرح خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، میثم صداقت زاده، عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق (ع)، بعد از ظهر امروز در آیینی که به منظور انعقاد تفاهم نامه اجرای طرح تربیت دخترانه با اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز در سالن جلسات این اداره کل با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، گفت: مجموعه کرامت سال هاست که در حوزه تربیت فعالیت می کند.

عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق (ع) با اشاره این طرح با حضور اساتیدی از دانشگاه و خارج از دانشگاه در دست اجرا قرار گرفته است، ادامه داد: مخاطبین این طرح از سراسر کشور جذب شده اند؛ مخاطبانی از خارج کشور نیز همراه طرح مرحله اول تربیت دختران بوده است.

وی با بیان اینکه در مسائلی همچون مشاوره، آموزش، تربیت و .

طرح ریزی داشته ایم، یادآور شد: هر یک از این سر تیترها در سبک کاری مشخص خود اجرایی شده و مخاطبان خاص خود را دارند که خوشبختانه با استقبال خوبی نیز همراه بوده است.

صداقت زاده در بخش دیگری با اشاره به اینکه طی این سال ها به روش مختلفی فعال هستیم و در حوزه رسانه ای متناسب با اقدامات خود تولید محتوا داریم، یادآور شد: مسائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز میزبان طرح «تربیت دخترانه» می شود

البرز میزبان طرح «تربیت دخترانه» می شود