مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 17:472022-07-03بين الملل

سردرگمی صهیونیست ها ؛ بحران کابینه و تهدیدهای امنیتی حین میزبانی از بایدن


مقام ارشد پلیس رژیم موقت صهیونیستی گفت که تل آویو برای حملات احتمالی حین سفر «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا به فلسطین اشغالی آماده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالیکه صهیونیست ها دچار بحران کابینه  شده اند، یک مقام ارشد پلیس رژیم موقت صهیونیستی روز یکشنبه گفت که تل آویوبرای حملات احتمالی حین سفر جو بایدن رییس جمهور آمریکا به فلسطین اشغالی آماده می شود.

به نوشته روزنامه یدیعوت آحارانوت کوبی شبتای کمیسر پلیس در یک نشست توجیهی به مقامات ارشد امنیتی  این رژیم گفته که تعداد نیروها را در خیابان ها افزایش دهند و سطح هوشیاری خود را حفظ کنند.

وی از خنثی شدن ده ها حمله تروریستی در شهرهای بزرگ فلسطین اشغالی خبر داد.

گفته می شود که رژیم موقت صهیونیستی برای موجی از حملات احتمالی در جریان سفر جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در روزهای آینده آماده می شود.

پلیس رژیم موقت صهیونیستی در حال بررسی این احتمال است که گروه های فلسطینی ممکن است در زمانی که رییس جمهور آمریکا در اراضی اشغالی حضور دارد، حمله کنند و همچنین رویدادهایی را که میزبان هزاران نفر در تعطیلات تابستانی هستند، هدف قرار دهند.

کوبی شبتای مدعی شد: یگان ضد ترور در هفته های گذشته تعدادی از مظنونان را دستگیر کرده است که برخی از آنها در شهرهای بزرگ آماده حمله ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردرگمی صهیونیست ها ؛ بحران کابینه و تهدیدهای امنیتی حین میزبانی از بایدن

سردرگمی صهیونیست ها ؛ بحران کابینه و تهدیدهای امنیتی حین میزبانی از بایدن