مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 17:172022-07-03سياسي

شرخرها، بلای جان مستاجرها


با اینکه کرونا فروکش کرده اما هنوز هم مصوبه اضطرای شورای عالی امنیت ملی اجرا می شود و دستور تخلیه توسط شوراهای حل اختلاف صادر نمی شود، این پای شرخرها را به زندگی مستاجر باز کرده است - تخلیه مستاجرخلاف ستاد مصوبه ملی کروناست.

ستاد ملی کرونا با دستور شورای عالی امنیت ملی تشکیل می شود و مصوبات این ستاد نیز با تایید مقام معظم رهبری در حکم قانون است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین، طبق این مصوبه دیگر شوراهای حل اختلاف نمی توانند حکم تخلیه بدهند و فقط هر سال، 25 درصد به مبلغ اجاره خانه اضافه می شود.

با اینکه کرونا فروکش کرده است، اما هنوز هم این مصوبه اجرا می شود و دستور تخلیه توسط شوراهای حل اختلاف صادر نمی شود، مگر اینکه صاحبخانه عقد نامه ازدواج خود و یا فرزندش را بیاورد و با اثبات نیاز شخصی شورای حل اختلاف را مجاب به دستور تخلیه کند.

وجود این شرایط و نابسامانی اوضاع معیشتی مردم و مستاجران موجب بروز تنش بین موجر و مستاجر می شود و در نبود شوراهای حل و اختلاف که سال ها این امور را سامان می دادند، موجرانی برای تخلیه ملک خود 10 تا 20 میلیون توان هزینه شرخرها می کننتد تا خانواده های عموما آبرودار مستاجرنشین را که اهل هیاهو و دعوا نیست واغدار به تخلیه منزل مسکونی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرخرها، بلای جان مستاجرها

شرخرها، بلای جان مستاجرها