مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 17:122022-07-03سياسي

چرا با وجود هزینه های کلان نفس دریاچه ارومیه بر نمی گردد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، معصومه پاشایی بهرام با اشاره به جزییات تحقیق و تفحص از هزینه کرد ستاد احیای دریاچه ارومیه  اظهار کرد: نگین فیروزه ای آذربایجان از دهه 70 به سمت خشک شدن پیش رفت و دولت های مختلف با طرح ها و برنامه های متفاوت نتوانستند حیات را به این دریاچه ملی کشور بازگردانند.

در طی چند سال اخیر اجلاس ها، همایش ها، جلسات و مصاحبه های متعددی برای احیای این دریاچه گذاشته شد که متاسفانه شاهد نتایج مطلوبی برای زندگی دوباره آن نبودیم.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی افزود: با راه اندازی ستاد احیای دریاچه ارومیه بودجه های کلانی برای احیای آن اختصاص داده شد که متاسفانه شاهد خروجی مد نظر نبودیم و همچنین در سفرهای رییس جمهور به دو استان  بودجه مناسبی برای دریاچه  پیش بینی شد تا در چند ماه آینده رهاسازی آب را به سمت دریاچه شاهد باشیم.

وی در ادامه اظهار کرد: تحقیق و تفحص مطرح شده، از بعد نظارتی به عملکرد ستاد احیای دریاچه ارومیه است، حیات این دریاچه رابطه تنگاتنگی با زندگی اهالی منطقه دارد و حتی از جنبه ملی می تواند حوزه های مختلفی را درگیر کند؛ سئوال برای اکثریت ایجاد شده که چرا خروجی ها با دریافتی های بودجه ای آن همخوانی ندارد، البته باید بپذیریم که طی چند سال گذشته کشور با تغییرات متعدد اقلیمی از ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا با وجود هزینه های کلان نفس دریاچه ارومیه بر نمی گردد؟

چرا با وجود هزینه های کلان نفس دریاچه ارومیه بر نمی گردد؟