مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 16:422022-07-03سياسي

«تجاوز به زنان» تحت عنوان یک روش عملیاتی استاندارد ارتش آمریکا!


نشست تبیینی با نقد موضوع عملکرد چندگانه و متناقض آمریکا نسبت به حقوق زنان و کودکان به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی صبح امروز در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس؛ دکتر سیدهاشم میرلوحی نویسنده و استاد دانشگاه گفت: من اگر صدها هزار جلد کتاب نه فقط کتاب هایی که خودم درباره آمریکا نوشته ام را درباره آمریکا در عرض سه ثانیه برایتان بگویم؛ می گویم: می خواهند برای شیطان قربانی تان کنند مواظب باشید.

متاسفانه در تاریخ این گونه بوده است که بخش قابل توجهی از مردم به خاطر عدم آگاهی از ماهیت دشمنان بشر و بشریت در دام آمریکا افتادند و برای شیطان قربانی شده اند.

خداوند حضرت آدم را آفرید و فرمود که بر آدم سجده کند و شیطان تمرد کرد.

خدا می گوید شیطان دشمن آشکار شماست اما شیطان می گوید من خیرخواه شما هستم یک وجه مشترکی که اینجا بین آمریکا و شیطان وجود دارد همین ادعای دروغین خیرخواهی است.

آمریکا با ادعای خیرخواهی جز شر نمی خواهد وی با اشاره به سخنان امام خمینی درباره آمریکا اضافه کرد: من دیروز اتفاقی به یکی از سخنان امام در سال 1364 برخورد کردم که می خواهم برایتان بخوانم: من گمان می کنم که دنیا تاکنون مثل دوره ای که ما درآن زندگی میکنیم شیطان نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تجاوز به زنان» تحت عنوان یک روش عملیاتی استاندارد ارتش آمریکا!

«تجاوز به زنان» تحت عنوان یک روش عملیاتی استاندارد ارتش آمریکا!