مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 16:422022-07-03اجتماعي

آلودگی هوای پایتخت کاهش یافته اما هنوز ناسالم است


مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با استناد به اطلاعات دریافت شده از ایستگاه های سنجش کیفیت هوا، از قرار گرفتن هوای پایتخت در شرایط ناسالم طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محمدمهدی میرزایی قمی با اعلام اینکه افزایش غلظت گرد و غبار در هوای پایتخت از ساعات پایانی روز شنبه (11 تیرماه) شدت گرفت، گفت: غلظت آلاینده ذرات معلق کوچک تر از 10 میکرون افزایش قابل توجهی داشت؛ به نحوی که شاخص برخط این آلاینده در ساعت 3 بامداد روز یکشنبه (12 تیرماه) به عدد 334 رسید.

وی با اشاره به اینکه پس از این ساعت، به تدریج از میزان غلظت ذرات معلق کاسته شد تا ظهر روز یکشنبه که شاخص برخط آلاینده مذکور در عدد 146 قرار گرفت، اظهارکرد: این پدیده موجب شد تا شاخص 24 ساعته شهر تهران در ساعت 11 روز جاری به لحاظ آلاینده ذرات معلق کوچک تر از 10 میکرون با عدد 174 به شرایط ناسالم برای همه افراد برسد و در کنار آن، شاخص آلاینده ذرات معلق کوچک تر از 2.

5 میکرون نیز با عدد 150 در آستانه شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از عموم شهروندان تقاضا کرد تا با استفاده از داده های مربوط به شاخص برخط آلاینده ها از آخرین میزان آلاینده ها در شهر مطلع شوند و ضمن خودداری از ترددهای غیر ضرور،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوای پایتخت کاهش یافته اما هنوز ناسالم است

آلودگی هوای پایتخت کاهش یافته اما هنوز ناسالم است