مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 15:422022-07-03سياسي

تاکید بر مسجدمحوری برنامه های عید قربان/ واقعه غدیر تبیین و تشریح شود


امام جمعه پل دختر برفرهنگ سازی و مسجد محوری برنامه ها و جشن های دهه امامت و ولایت در شهرستان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، حجت الاسلام سید محسن موسوی در جلسه ستاد بزرگ داشت دهه امامت و ولایت شهرستان پل دختر اظهار کرد:عید قربان باید هر چه باشکوه تر از گذشته در مساجد برگزارشود و تنها به اقامه نمازعیدقربان اکتفا نشود.

وی افزود: دعای با عظمت و فوق العاده عرفانی ، روحانی و انسان ساز عرفه بسیار حائز اهمیت است و جایگاه آن کمتر از شب های قدر نیست بنابر این برای هرچه باشکوه تر شدن این مراسم نهادها با متولیان این امر همکاری کنند.

امام جمعه پل دختر برفرهنگ سازی و مسجد محوری برنامه ها و جشن های دهه امامت و ولایت در شهرستان تاکیدکرد و گفت:برگزاری مراسم ها و جشن های مذهبی در مساجد موجب جذب جوانان و نوجوانان به این مکان مقدس  می شود که نوعی تبیین ارزش های دینی محسوب و در تربیت معنوی آنان موثر است.

وی افزود:فاصله دهه ولایت از عید قربان تا غدیر بهانه ای برای عید غدیر است که فرصتی برای نشر برنامه های متنوع به ویژه از سوی رسانه ها و از طریق فضای مجازی در راستای بازخوانی و رساندن پیام غدیر می باشد.

موسوی بر آذین بندی شهر در دهه امامت و ولایت تاکید کرد و  یادآور شد: شهرداری نسبت به این امر اقدام کند هرچند همه می توانند در این جشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر مسجدمحوری برنامه های عید قربان/ واقعه غدیر تبیین و تشریح شود

تاکید بر مسجدمحوری برنامه های عید قربان/ واقعه غدیر تبیین و تشریح شود