مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 15:372022-07-03سياسي

108 زندانی اصفهانی همزمان با هفته قوه قضاییه آزاد شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، محمد محمدی معاون قضایی رییس کل دادگستری استان و دبیر ستاد کاهش جمعیت کیفری زندان ها در حاشیه بازدید از زندان مرکزی اصفهان اظهار داشت: در ششمین روز از هفته قوه قضاییه که به عنوان روز ترویج صلح، سازش و اصلاح مجرمان نام گذاری شده حدود دویست تن از قضات دادگاه های تجدیدنظر و محاکم عمومی و دادسرا با حضور در زندان مرکزی اصفهان با زندانیان ملاقات نموده و پس از استماع اظهارات آنان، با بررسی درخواست و شرایط متقاضیان تصمیمات لازم را اتخاذ نمودند.

وی افزود: با بررسی های انجام شده توسط قضات و با همکاری خیران، تعداد 108 نفر از زندانیان استان اصفهان آزاد و به آغوش خانواده های خود بازگشتند.

محمدی با اشاره به فعالیت های دادگستری استان اصفهان در زمینه کاهش جمعیت کیفری زندان ها تصریح کرد: با توجه به سیاست های مدون قوه قضاییه در خصوص اصلاح مجرمان و حبس زدایی، دادگستری استان اصفهان با برگزاری منظم دو جلسه کمسیون عفو در هر ماه، همواره در این مسیر، گام بر می دارد.

معاون قضایی رییس کل دادگستری استان اصفهان ادامه داد: تاکید بر استفاده حداکثری از مجازات های جایگزین حبس، سرکشی به زندان ها و بررسی شرایط زندانیان که امید به اصلاح و بازگشت شان به جامعه به عنوان یک فرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

108 زندانی اصفهانی همزمان با هفته قوه قضاییه آزاد شدند

108 زندانی اصفهانی همزمان با هفته قوه قضاییه آزاد شدند