مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 15:372022-07-03سياسي

ساخت مسجد برای شهرک های نوساز در نظر گرفته شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به نبود مسجد در برخی شهرک های اصفهان مثل شهرک شهید کشوری، گفت: باید تلاش کنیم این مشکل برطرف شود و در مصوبات هم بیاید که در مناطقی که مجوز برای انبوه سازی صادر می کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا جان نثاری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان صبح امروز در جلسه ستاد اقامه نماز استان اصفهان با اشاره به ضرورت اقامه نماز  اظهار کرد: همه باید هرچه در توان دارند برای اقامه نماز انجام دهد؛ وظیفه بعضی از دستگاه ها این است که نماز را در جامعه ترویج دهند.

وی با اشاره به امکانات متفاوت هر دستگاه ادامه داد: هر دستگاهی باید با توجه به وسعی که دارد، برای اقامه نماز فعالیت کند و منتظر ابلاغیه هم نباشد؛ بعضی از مواقع مشکلاتی که برای عدم انجام کار بیان می کنیم یک توجیه است و اگر اراده ای باشد، مشکل حل خواهد شد.

جان نثاری با بیان اینکه یکی از مقدمات نماز اذان است؛ تصریح کرد: در بعضی از قسمت های شهر در زمان اقامه اذان، صدایی شنیده نمی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تصریح کرد: قرار بود در شهر سیستمی راه اندازی شود تا در اوقات شرعی صدای اذان در شهر طنین انداز شود اما هنوز این سیستم راه اندازی نشده است بنابراین اگر در این زمینه مشکلی وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مسجد برای شهرک های نوساز در نظر گرفته شود

ساخت مسجد برای شهرک های نوساز در نظر گرفته شود