مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 15:372022-07-03سياسي

دانشگاه باید مسئولیت شناس و مسئولیت پذیر باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، طاهر علی محمدی در مراسم تجلیل از فرماندهان دفاع مقدس در این دانشگاه که با حضور سردار شاکرمی، فرمانده سپاه المیرالمومنین(ع) و حسنی، - رییس دانشگاه ایلام گفت: دانشگاه باید در عرصه اجتماعی و جامعه مسئولیت شناس و مسئولیت پذیر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، طاهر علی محمدی در مراسم تجلیل از فرماندهان دفاع مقدس در این دانشگاه که با حضور سردار شاکرمی، فرمانده سپاه المیرالمومنین(ع) و حسنی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: دنبال فرصتی برای تکریم و تجلیل و تکریم از فرماندهانی که در دفاع مقدس تلاش و جهاد کردند و الان شاید مورد غفلت قرار گرفتند، بودم و بهترین فرصت، سالروز آزادسازی مهران است که فرماندهان در این حماسه شرکت داشتند.

وی گفت: اولین هدفم از این مراسم تشکر و قدردانی از زحمات، ایثارگری ها، تلاش ها و مجاهدت هایی است که این عزیزان کشیدند، تشکر هم یک وظیفه شرعی است و هم عقلی و عرفیست و دیگر اینکه یاد این عزیزان را زنده نگه داریم که بدانند فراموش نشدنی هستند.

رییس دانشگاه ایلام تصریح کرد: فراموش کردن کسانی که در دوره دفاع مقدس افتخار آفریدند، فراموش کردن اصل جهاد است، فراموش کردن اصل مبارزه است، کسانی که یاد و خاطره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه باید مسئولیت شناس و مسئولیت پذیر باشد

دانشگاه باید مسئولیت شناس و مسئولیت پذیر باشد