مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 15:322022-07-03سياسي

طرح ویژه کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر ناوگان اتوبوسی در فارس اجرا می شود


سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس از اجرای طرح ویژه کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر ناوگان اتوبوسی با هدف رعایت حقوق مسافران و نظارت بر زمان دقیق حرکت ناوگان اتوبوسرانی در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از شیراز، علیرضا راستیار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرای طرح ویژه کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر ناوگان اتوبوسی در قالب تشدید نظارت بر ناوگان اتوبوسی به دنبال روان سازی و سرعت بخشی در ارائه خدمات متناسب با شأن مسافران هستیم.

وی با عنوان این موضوع که بخش حمل و نقل جاده ای استان با همکاری پلیس راه و مشارکت شرکت های حمل و نقل مسافر اجرای دقیق این طرح را دنبال می کند افزود: در اجرای این طرح که همزمان با سراسر کشور اجرایی گردیده ؛ انجام بازدیدها در دو سطح کنترل از مبداء و کنترل کنار جاده ای با استفاده از ظرفیت حداکثری گشت ترابری و همکاری پلیس راه استان در دستور کار قرار دارد و با استفاده از سامانه پلاک خوان و سپهتن جهت تعیین زمان سفر ناوگان از مبدا تا مقصد و ثبت زمان تاخیرات بیش از حد مجاز با رانندگان متخلف با قید فوریت در کمیسیون های مربوطه برخورد خواهد شد.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس در ادامه همچنین نظارت عالی و گسترده در سفرهای حمل ونقل عمومی جاده ای را جزء برنامه ها و ماموریت های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ویژه کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر ناوگان اتوبوسی در فارس اجرا می شود

طرح ویژه کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر ناوگان اتوبوسی در فارس اجرا می شود