مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 15:072022-07-03اقتصادي

مجازات مالی تخلفات صنفی 5 برابر افزایش یافت


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان گفت: در سال های گذشته به علت پایین بودن مجازات، اثر بازدارندگی لازم در این جرایم وجود نداشت اما از 12 خرداد ماه امسال مجازات مالی پنج برابر شده است.

- احتکار کنندگان روغن خوراکی 24 میلیارد ریال جریمه شدند مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان گفت: احتکار کنندگان و عرضه کنندگان خارج از شبکه روغن های خوراکی در سه ماهه اول امسال به 24 میلیارد و 922 میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سیدنجیم حسینی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: طی سه ماه اول امسال 35 پرونده احتکار و عرضه خارج از شبکه روغن های خوراکی به ارزش ریالی 29 میلیارد و 999 میلیون ریال به سازمان تعزیرات حکومتی کردستان واصل شد.

حسینی با تفکیک این پرونده ها ادامه داد: 3هزار و 214 عدد روغن  جامد و 15 هزار و 493 روغن مایع مایع تحت عنوان مجرمانه احتکار و عرضه خارج از شبکه کالا کشف و ضبط شد.

وی با تاکید بر قانون افزایش مجازات تعزیرات حکومتی عنوان کرد: در سال های گذشته به علت پایین بودن مجازات، اثر بازدارندگی لازم در این جرایم وجود نداشت اما از 12 خرداد ماه امسال مجازات مالی پنج برابر شده است.

وی از اجرای سه طرح نظارتی بر بازار از ابتدای امسال خبر داد و افزود: طرح نظارتی ویژه نوروز، طرح ضیافت ماه رمضان و طرح اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجازات مالی تخلفات صنفی 5 برابر افزایش یافت

مجازات مالی تخلفات صنفی 5 برابر افزایش یافت