مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 14:122022-07-03اجتماعي

پسماند حاصل از سوخت نیروگاه مفتح آلودگی زیست محیطی ایجاد نکرد


معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان با بیان اینکه پسماند حاصل از سوخت نیروگاه مفتح در حال حاضر آلودگی زیست محیطی ایجاد نکرده است گفت: - عادل عربی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس با بیان اینکه نیروگاه شهید مفتح پسماندهای مختلفی دارد اظهار کرد: از بین پسماندها و ضایعات، پسماند مختص به دودکش ها به دو دسته دوده حاصل از سوخت و شستشوی قلیایی دودکش ها تقسیم می شود.

وی با اشاره به اینکه پسماند حاصل از سوخت نیروگاه حاوی فلز کمیاب و با ارزش وانادیوم است تصریح کرد: این پسماند ارزشمند است و متقاضی دارد به نحوی که چند مورد در داخل و خارج از کشور به فروش رفته است.

معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان با تاکید بر اینکه در حال حاضر این پسماندها با بسته بندی های مخصوص در سالن های سرپوشیده نگهداری می شود اضافه کرد: طبق آخرین آماری که در اختیار داریم بیش از 700 تن پسماند دپو شده است.

وی با بیان اینکه نیروگاه شهیدمفتح برابر سیاست های داخلی و گنجایش انبارها این پسماند را دپو می کند و سپس به مزایده می گذارد یادآور شد: مکاتباتی با نیروگاه انجام شده مبنی بر اینکه این پسماندها را هر چه زودتر تعیین تکلیف کنند چراکه پسماند ویژه به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسماند حاصل از سوخت نیروگاه مفتح آلودگی زیست محیطی ایجاد نکرد

پسماند حاصل از سوخت نیروگاه مفتح آلودگی زیست محیطی ایجاد نکرد