مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 12:172022-07-03بين الملل

ترکیه و جمهوری آذربایجان رزمایش نظامی برگزار کردند+عکس


وزارت دفاع جمهوری آذربایجان اعلام کرد، رزمایش نظامی مشترک با ترکیه برای تقویت هماهنگی و تعاملات ارتش های دو کشور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه تقویت همکاری های باکو و آنکارا در زمینه های مختلف، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان از برگزاری رزمایش نظامی مشترک بین دو کشور خبر داد.

منابع رسانه ای در جمهوری آذربایجان در گزارش هایی به نقل از وزارت دفاع این کشور، به برگزاری یک رزمایش مشترک نظامی بین نیروهای مسلح باکو و آنکارا پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آذر نیوز ، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان اعلام کرد که روز دوم جولای (11 تیر ماه) پرسنل نیروهای مسلح این کشور با نظامیان ترکیه رزمایش مشترک برگزار و ماموریت های مختلف را تمرین کردند.

بنا بر اعلام وزارت دفاع جمهوری آذربایجان، نظامیان این دو کشور برادر، مطابق با سناریوی رزمایش، عملیات جستجو و نجات، تخلیه مجروحان از میدان نبرد و سایر وظایف را با موفقیت به پایان رساندند و حرفه ای بودن خودشان را نشان دادند .

  در گزارش رسانه های جمهوری آذربایجان از قبیل آذرنیوز همچنین آمده است: (جمهوری) آذربایجان و ترکیه به آذربایجان و ترکیه به طور دوره ای رزمایش های مشترکی را برای بهبود تعامل و ارتباط بین نیروهای مسلح خود برگزار می کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه و جمهوری آذربایجان رزمایش نظامی برگزار کردند+عکس

ترکیه و جمهوری آذربایجان رزمایش نظامی برگزار کردند+عکس