مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 12:172022-07-03اقتصادي

نحوه مصرف آب و برق ادارات تا پاپان پیک مورد بررسی قرار گیرد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: نحوه مصرف آب و برق ادارات تا پاپان پیک مورد بررسی و پایش قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک محمود محمودی ظهر امروز در رزمایش مدیریت مصرف آب و برق  با مشارکت سپاه اظهار کرد: با تدبیر و برنامه های مدون و برنامه ریزی گسترده انجام شده و همکاری سازنده تمام اقشار جامعه به ویژه صنایع، کشاورزان، اصناف، ادارات و منازل مسکونی، امیدواریم تابستان و پیک بار جاری را با موفقیت سپری کنیم.

وی افزود: در این رزمایش همه موارد مرتبط با ادارات بر اساس مصوبه هیئت وزیران و همچنین اقدامات مؤثر در صرفه جویی از جمله روشن کردن مولدهای برق اضطراری، خاموش کردن وسایل سرمایشی یک ساعت قبل از پایان کار اداری، استفاده از نور طبیعی برای روشنایی، خاموش کردن روشنایی و تجهیزات برقی بعد از ساعت کاری و مقرر شد نحوه مصرف آب و برق ادارات تا پاپان پیک مورد بررسی و پایش قرار گیرد.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بیان کرد: اجرای موفقیت آمیز این طرح گام مهمی در تأمین برق پایدار و گذر موفق از تابستان پیشرو خواهد بود.

محمد مهجوری نیز با بیان اینکه بسیج در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف برق اثرگذار است اظهار کرد: بسیجیان صنعت برق، ادارات، دانشگاهیان، مساجد و اصناف با همه توان برای اجرا و پیاده سازی طرح مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه مصرف آب و برق ادارات تا پاپان پیک مورد بررسی قرار گیرد

نحوه مصرف آب و برق ادارات تا پاپان پیک مورد بررسی قرار گیرد