مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 11:572022-07-03بين الملل

افشای «دسترسی نامحدود» یک قاچاقچی انسان به کاخ باکینگهام انگلیس


یک مأمور سابق پلیس سلطنتی انگلیس گفت، هم دست یک قاچاقچی بین المللی دختران زیر سن قانونی، «دسترسی نامحدودی» به کاخ باکینگهام داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک روزنامه انگلیسی روز یکشنبه فاش کرد گیسلِین ماکسوِل قاچاقچی بدنام دختران زیر سن قانونی، دسترسی نامحدودی به کاخ باکینگهام انگلیس داشته است.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، هم زمان با صدور حکم بیست سال حبس برای ماکسول بابت هم دستی او با جفری اپستین سرکرده باند قاچاق دختران زیر سن قانونی، یک مأمور پلیس سلطنتی سابق انگلیس افشا کرد این زن با شاهزاده اندرو پسر ملکه انگلیس روابط نزدیکی داشته است.

جفری اپستین سرکرده باند قاچاق انسان در کنار گیسلین ماکسول روزنامه سان انگلیس به نقل از این نیروی سابق پلیس سلطنتی نوشت، روابط ماکسول و شاهزاده اندرو به قدری نزدیک بود که او دسترسی نامحدود به کاخ باکینگهام داشته و مدام به آپارتمان پسر ملکه می رفته است.

این در حالی است که طی چند سال گذشته، دوستی شاهزاده اندرو با شخص اپستین نیز بارها تیتر اول رسانه های انگلیسی بوده و زنی به اسم ویرجینیا گیفره اعلام کرده زمانی که کمتر از هجده سال سن داشته از سوی شاهزاده اندرو مورد تعرض جنسی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای «دسترسی نامحدود» یک قاچاقچی انسان به کاخ باکینگهام انگلیس

افشای «دسترسی نامحدود» یک قاچاقچی انسان به کاخ باکینگهام انگلیس