مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 11:022022-07-03اقتصادي

ترمینال جدید فرودگاه ایلام تا اربعین به بهره برداری می رسد


مدیر فرودگاه شهدای استان ایلام به ترمینال جدید فرودگاه ایلام اشاره کرد و گفت: تا کنون بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در تلاش هستیم که تا آغاز کنگره عظیم اربعین به بهره برداری برسد.

- محمدجواد یگانه مدیر فرودگاه شهدای استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با اشاره به ترمینال جدید فرودگاه ایلام گفت: بهره برداری از این ترمینال نقش بسزایی در افزایش پروازها و تامین رضایت مسافران خواهد داشت و با توجه به این که استان ایلام به عنوان دروازه عتبات عالیات شناخته شده و هر ساله در ایام اربعین با استقبال پر شکوه زائران مواجه می شود، توجه بیش از پیش به توسعه همه جانبه این فرودگاه نیاز است.

وی افزود: کل مساحت این مجموعه 6 هزار متر مربع و زیر بنای قابل استفاده و مفید آن 4500 متر مربع است.

  مدیر فرودگاه شهدای استان ایلام با بیان این که عملیات پارتیشن بندی و نصب تجهیزات برق و سیستم های الکترونیکی در حال انجام است تصریح کرد: پس از بهره برداری این ترمینال به پروازهای داخلی و ترمینال قدیم نیز پس از مرمت به پرواز های خارجی اختصاص خواهد یافت.

یگانه در پایان به پیشرفت این پروژه اشاره کرد وگفت: تا کنون بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در تلاش هستیم که تا آغاز کنگره عظیم اربعین به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترمینال جدید فرودگاه ایلام تا اربعین به بهره برداری می رسد

ترمینال جدید فرودگاه ایلام تا اربعین به بهره برداری می رسد