مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 10:572022-07-03اجتماعي

اجرای طرح تثبیت یادگیری برای 18 هزار دانش آموز کرمانشاهی


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، از اجرای طرح تثبیت یادگیری برای 18 هزار دانش آموز پایه های اول و دوم در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، زهرا نجار معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در حاشیه مراسم افتتاحیه اجرای طرح جبران و تثبیت یادگیری در دبستان شهید محمد رحمانپور کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این طرح از امروز (12 تیر) در مدارس سراسر استان آغاز شده و تا 12 شهریورماه برای 18 هزار دانش آموز ابتدایی استان اجرا می شود.

وی با اشاره به ایجاد 500 پایگاه برای اجرای این طرح در مدارس ابتدایی، گفت: در قالب این طرح برای جبران ضعف یادگیری، کاهش افت تحصیلی و تکرار پایه و ترک تحصیل دانش آموزان بویژه در پایه اول و دوم ابتدای بین 16 تا 24 ساعت دوره آموزشی فشرده برگزار می شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به رایگان بودن این طرح، افزود: مخاطبان این طرح تمامی دانش آموزان دوره اول ابتدایی که در دروس فارسی و ریاضی دارای سطوح عملکرد تحصیلی قابل قبول و  نیاز به آموزش و تلاش بیشتر و همچنین آن دسته از دانش آموزان دوره دوم ابتدایی که در دروس فارسی، ریاضی و علوم دارای سطوح عملکرد تحصیلی قابل قبول و نیاز به آموزش و تلاش بیشتر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تثبیت یادگیری برای 18 هزار دانش آموز کرمانشاهی

اجرای طرح تثبیت یادگیری برای 18 هزار دانش آموز کرمانشاهی