مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 10:422022-07-03سياسي

ناصر عسکری نژاد مدیرکل جدید کمیته امداد کرمان شد


ناصر عسکری نژاد به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، پیش از ظهر امروز آیین معرفی ناصر عسکری نژاد مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان و تجلیل از خدمات یحیی صادقی مدیرکل سابق کمیته با حضور مسؤولان کشوری و استانی در محل تالار برق برگزار شد.

نیمی از مشاغل کرمان را کمیته امداد ایجاد کرده است مدیرکل سابق کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در سخنانی اظهار داشت: مشاهده کودک یتیم در منطقه محروم برایم دشوار بود، اما دیدن کسب رتبه تک رقمی کنکور و تحصیل در بهترین دانشگاه کشور توسط همان یتیم جزو خاطرات خوش من طی 6 سال مدیریت در کمیته است.

یحیی صادقی ابراز داشت: در سال گذشته از 35 هزار شغل ایجاد شده در استان کرمان 15 هزار شغل توسط کمیته امداد بوده است که افزون بر 92 درصد واقعی بوده است.

وی از توجه به فرزندان نخبه سخن به میان آورد و با تاکید بر اینکه معتقدیم برای رفع فقر بین نسلی باید بچه های خانواده ها را رشد دهیم از شناسایی 400 فرزند نخبه مددجویان کمیته در استان کرمان خبر داد.

مدیرکل سابق کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان همچنین مشارکت خیران را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: کمک خیران کرمانی به 650 میلیارد تومان در سال 1400 رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناصر عسکری نژاد مدیرکل جدید کمیته امداد کرمان شد

ناصر عسکری نژاد مدیرکل جدید کمیته امداد کرمان شد